Kommentera här (1)
Cykelpremiär Skabersjö-Svedala.

Ibland kan man inte mer än att vara stolt över sig själv. Är glad över att envisheten och vilja finns.

Jag gick upp i tid och efter en bastant frukost så hoppade jag på cykeln och begav mig in till Svedala. Väl framme så brände jag av ett pass i gymmet för att utmattad bege mig hem. Ohhhh motvind och sur mjölksyra i benen... Jaja, hem skulle jag så det var bara till att trampa på! Det är inte jättelångt men det är den sämsta vägen och helt öppet så vinden får riktig fart.

Nu sitter jag i trädgården med en proteindrink och tittar på den fyrbenta som springer runt och visar hur glad hon är över att jag kom hem. En dusch på detta sen kan min fredag börja.....


Kommentarer
Ina

Jag är imponerad! Du är så duktig! Ska prova någon dag att cykla ut till er med min snabba cykel :)

Svar: Ja jag tycker absolut du kan prova cykla till oss :-) Ni är alltid välkomna!
Jane

2012-08-11 @ 07:47:39




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0