Kommentera här (0)
Lyckorus

Det känns lika fantastiskt varje gång jag är påväg hem. Jag behöver inte längre lägga massa energi på vart jag ska hitta en parkering utan det är bara till att backa in bilen på uppfarten.

 

Utforskning av området sker på hög nivå.. Vi måste ju hitta lite olika kisserundor. Det jag letar efter är en runda så jag slipper gå tillbaka samma väg, jag vill kunna gå runt. Vill vara påväg någonstans och inte känna att snart ska jag vända och gå samma väg tillbaka.


Wiiiieeee idag står gräsklippning på schemat...Aj lav it!! Det är så himla roligt, svettigt men tillfredställande. Det blir ju så fint efter. Sen hur fin just vår gräsmatta är och om den ska kallas för gräsmatta kan ju diskuteras.. ser mer ut som ett gamalt krigsfält, håligt, mossigt och kala fläckar! Tror att vi ska få pli på utomhusmattan så småningom...

 

Nu åter till verkligheten....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0