Kommentera här (0)
Torsdagen är gjord!

Ja nu sitter jag helt slagen i soffan och lyssnar på nyheterna med ena örat! Bara katastrofer och tråkigheter. Usch, man blir ju deppig!

Nu efter jobb så gav jag vårt sovrum en timme och fortsatte att riva ner tapeter. Guuud, jag kommer på mig själv med att skynda och känner hur svetten rinner längs tinningen. Varför stressa liksom?!? Det ska vara roligt att renovera, inte något stressande och jobbigt. 

Nä nu håller jag kväll och bjuder på vyn som blottade sig för mig när jag körde hem efter jobb.

I morgonbitti har jag tänkt utmana mig själv med att cykla till gymmet!! Haha, får se hur trött jag är!
Godkväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0