Kommentera här (1)
Ni kommer inte tro mig...

...men efter att vi fick färg på väggarna i vårt allrum så kände jag att detta är vårt sovrum.

 

 Jo, detta rum är mycket mindre och har en varmare känsla. Nu ska jag bara fixa lite smådetaljer sen är jag supernöjd.  Det känns så rätt. Låter löjligt kanske, men jag är så glad för att vi provade ställa in sängen här igen. Tror att man måste se det på plats för att få det rätta intrycket, tycker inte att bilderna fångar känslan riktigt.

 

Jag kom aldrig riktigt till ro i det andra rummet som kommer att göra sig perfekt till ett hängrum.  

 

Nu sover hon som en prinsessa bredvid sin prins.

 

 
Så vad tycks??

Kommentarer
Beatrice

Litet men mysigt:) Passar absolut till sovrum:)

2012-12-08 @ 11:45:59
URL: http://ebstli.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0