Kommentera här (1)
Underbar och älskad av alla (och på jobbet går det också jättebra)

Har nu läst ut ännu en bra bok. Lättläst och inte svår att komma in i. Jag vet inte hur många gånger jag kom på mig själv med att sitta och skratta högt.
 
Har du någon gång kommit på dig själv med att ljuga för att du så gärna vill något? Dra till med att du har en massa kunskaper som du inte har, men som krävs? I samma stund som lögnerna blir meningar ur munnen så ångrar man dom, sanningen hade varit så mycket enklare?!
 
Rekommenderar den starkt även om man sett filmen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Anna o hundarna

Vill också varmt rekommendera hennes "spring-bok" som heter Heja, heja! Rolig och bra och inspirerande även om man inte gillar att jogga. Och här hos dig hamnade jag tack vare reklamen på blogg.se - och din fina lilla hund!

Svar: Åhh vad spännande... Jag älskar ju att springa...hur kan jag ha missat den boken.. Tusen tack för tipset.. Nu är jag en bok rikare i beställningen :-)
Jane

2012-10-24 @ 17:43:48
URL: http://pelleskop.webblogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0