Kommentera här (0)
Vill skynda på tiden..

 
Om tre dagar flyttar vi till vårt hus.. ja nu är det nära. Det pirrar i magen när jag tänker på det och jag längtar så mycket nu. Känner en stark rastlöshet eftersom det är så mycket jag vill gör i huset....men hur skulle det se ut om jag gick dit där nu?!
 
Nä jag får snällt hållas och fortsätta planera i huvudet. Idag ska jag städa av lite till och plocka ner alla gardiner. Kanske flytta lådorna från ena hörnet till andra?! Bara för att ha något att göra, haha.
 
Usch som här ser ut...... Jag blir galen!! Jag får nog omorganisera här hemma lite så jag står ut i denna röra. Ja det ska jag göra... Hej på er.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0