Kommentera här (0)
Runkeeper

Hej på er!!
Semestern fortsätter och jag vill nästan säga att det är ljuvligt väder idag. Solen är efterlängtad och mer än välkommen.

Igår hängde regnet i luften men jag och den fyrbenta chansade och begav oss ut på en promenad. Det blev 7 kilometer och inte en droppe regn :) Härligt.
 
Jag tycker att Runkeeper är peppande. Det är jätteroligt att se hur långt man faktiskt promenerat eller sprungit. Vet inte hur exakt den är, men det är roligt att få en hum om var och hur långt.
 
 
 
Idag är inget inskrivet i schemat så jag och den fyrbenta ska starta dagen med en lång promenad som igår. Sen tar vi dagen som den kommer, kanske fortsätter med packningen....:)
 
Kramar & Kärlek till er....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0