Kommentera här (0)
Läsning

Det är så mysigt att sitta och skriva av sig här i bloggen. Men det är också väldigt mysigt att läsa andras bloggar så som ni läser min. Tänkte visa er fyra bloggar av alla dem som jag läser. Klicka på bilden för att komma till den blogg du är nyfiken på,

 

 

I min vän Sandras blogg så bjuds det på hennes kärlek till sina misar, sambo och till livet. Man får följa hennes och sina misars bus och livsnjutning och även andra vardagshändelser.

 
 Vem läser inte i Maria Montazamis blogg. Hon är en så härlig och ödmjuk människa. Jag inspireras till tusen av hennes inredning. Hennes sätt att inreda och tänka.
 
 Återkommer även till Erikas blogg och hon är också nyligen med hus. Det är superkul att se hur andra fixar och trixar .
 
 Jag tycker om läsningen som Henrik bjuder på för han verkar så jordnära. Att läsa om hans kärlek till hundar gör en så glad. Läs själv så förstår ni.
Vad läser du för bloggar?

Har du några tips på bra läsning i andra bloggar som jag missat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0