Kommentera här (1)
Snedtak / Snedvägg.

Ja nu har väggen börjat ta form. Eller är det så att vi har fortsatt på taket??!  Vad är snedtak och vad är snedvägg? Hur ser man skillnad?

 

Vår tanke här är att fortsätta med gipsskivor för tak hela vägen ner. Vem har sagt att man måste ha en helt plan vägg… eller är det ett tak?

 

Hjärtat satt och skojade om att man kunde fortsätta med små gipsskivor för att få det rutigt och det nappade jag på. Vi provar. Blir det inte bra är det till att göra om.

 
Vad säger du, SNEDTAK ELLER SNEDVÄGG?

Kommentarer
Nillas Trädgård

För mig är det ett snetak (Jo, jag har medvetet strukigt bokstaven "d").
Många jag känner skäller på dessa tak att de är så opraktiska. Viss, de begränsar ju, men de ger också ett hus karaktär. Jag gillar dem och ditt ser ut att bli fint när det blir klart!
Ha en fin dag!

2012-11-13 @ 11:50:45
URL: http://www.nillasgarden.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0