Kommentera här (0)
Svettigt..


 
Vilken härlig onsdag.. Dagar som dessa gör att jag känner styrka och får kraft. Sammarbetet mellan mig och den fyrbenta ligger på topp nu igen (Hon har inte mycket att välja på!??). Hon följde snällt med ut till skogen och sprang 5,5 kilometer :-). Det var underbart att kunna ha henne lös och hon lyssnade på alla tre tillrättavisningarna.
 
I vanliga fall brukar jag gå på reserv när jag kommer hem och vill bara duscha och sova.. Men idag hade jag mer energi så jag stack in till Burlöv Center och på en timme var jag hemma med två på jeans och två snygga tröjor. Det har aldrig hänt!! Plus att jag känner att detta är plagg som jag kommer att använda :-).
 
Supernöjd ska jag nu fika lite och mysa ner mig med min bok... Sen är det handling, matlagning och fixa naglar som står på dagens schema... Vilken onsdag....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0