Kommentera här (1)
Försöker pausa.

Nu ger jag upp.. Efter att ha försökt blogga i mobilen i FYRA dagar utan lycka så har jag fått fram datorn! Att det ska behövas. Inlägget som jag försökt publicera handlade om att vi höll på med att gräva upp "framsidan", men det är nu redan gjort och gräsfröna är på plats. Känner mig ganska nöjd..tålamodet kunde tittat fram så att man kunde lägga den där extra minuten på att gämna till men det får vara såhär.  Det blir nog skitbra!! Kungen ska ju inte gästa här precis! Jag vet inte om jag berättat för er men jag har även med lite hjälp flyttat två thujagranar och planterat om dom. Jag behövde bara köpa två thuja för att min häck ska vara fullbordad. Nu ska den bara växa och bli fin.
 
Nu mina vänner har vi bestämt oss för att vi ska pausa i projekten...det kommer krypa i kroppen. Nu ska vi bara njuta, ta in att hösten tittar förbi, mysa med ljus och böcker, promenader med den fyrbenta och njuta av höstens alla färger, träna, jobba och dra in pengar till kassan. Undrar hur detta ska gå?!
 
MÅNDAG idag och jag är ledig... Jag startade dagen med en långpromenad med min bitska lilla fyrbenta. Hon skällde på allt idag! Nu sitter jag här och har faktiskt riktigt mysigt. Sitter vid köksön och dricker te, äter vindruvor och bloggar.Vinden viner rätt så bra där ute och jag hör fåglar som kvittrar lite till och från. Annars är det knäpptyst här ute.
 
Tror bestämt att jag ska mysa ner mig och fortsätta läsa i boken en stund för att sen bege mig ut och klippa gräsmattan. Antar att det är det enda som händer här idag förutom handling och träning ikväll. Nja, jag kanske sticker in till stan och gör ett nytt försök i att hitta sängbord :-).
 
Nu kallar boken på mig.....Ha en underbara måndag!

Kommentarer
carriewoman

låter helt underbart.

2012-09-27 @ 09:14:04




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0