Kommentera här (1)
Trädgård, eller ska jag skriva krigsfält?!

Det är med en lättnad jag kan skriva att vi fått forslat bort vårt garage/ förråd. Inte mycket till garage och det var med en stor risk man förvarade saker där inne. Det gick nästan att se hur taket ramlade ihop mer och mer för varje dag. Denna byggnad var INTE stabil och mäklaren lovade oss ett användbart garage/ förråd efter att fixa taket och putsa till huset.  JO men visst!!! Nu är det borta och vi behöver inte sitta och tugga frenetiskt på naglarna när snön kommer.
 




Och den fina fina björken, även den är borta nu. Känns tråkigt men den står ju mitt i vår framtida planerade uppfart.
 
Nu ser våra planer ut som så att nu är det paus. Vi ska röja undan alla spår efter kriget och sen ska vi bara mysa.. och planera...men hålla fingrarna i styr och inte dra igång något nytt projekt. Semestern drar mot sitt slut och dom vardagliga rutinerna väntar.

Kommentarer
Sussi

Satt och hade Bild som lektion igår, så visade Nisse en bild som du hade ritat, det var en bild där du hade skrivit ditt namn i grafitti text, han sa att den var jätte häftigt gjord och att det var någonting sånt vi skulle försöka göra haha! Så jag ska också göra något med grafitti :)
Sen nu kollar man din blogg så har du flyttat in i hus. Känns som igår när du alltid var här hemma och visade mig hur man ritade grafitti texter, eller när jag var ute med dig och hon Malin haha :D As glad för din skull iallafall! :)

2012-09-07 @ 15:31:13
URL: http://sussiis.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0