Kommentera här (1)
Fitnessbröd // Långfranska

Nu har jag avverkat en timme på gymmet. Det känns jätteskönt och det var välbehövligt. Lyckade även komma över en halvtimmes massage. 
 
Vad passar inte bättre än ett fitnessbröd efter att man varit flitig på gymmet?! Sitter och tuggar på det nu men en kopp kaffe.. Ja det var mycket att tugga... jag tuggar och tuggar...oj så matigt det var. Men det var gott och jag kommer säkerligen köpa hem det igen. 
 
Hela helgen har jag gått och varit sugen på köttfärsfyllt fransbröd så det ska det bli ikväll. Inte lika nyttigt bröd med gisses vad gott det är. 
 
Solen är framme och det är vindstilla så denna ska ut och steka i trädgården. Tänkte lasta släpet och köra till tippen några rundor. Så nu ska det fortsättas svettas....
 
 
(mmm, så gott det är att äta när den fyrbenta ligger bredvid och tuggar på ett räligt grisöra. Det luktar som tjurmuskel, och för er som inte vet hur det luktar så kan jag beskriva det som dött. Det luktar lik, avlopp, sanitär olägenhet....Örrrrr...Ännu härligare när jag hela tiden måste hjälpa henne kräkas, för hon sätter det i halsen hela tiden....vad god min macka var ;-D )

Kommentarer
Beatrice Rudberg

Kan du möjligtvis skriva receptet på det köttfärsfyllda brödet?^^ Lät väldigt gott:)
Kram

Svar: Receptet är på ingång :-)
Jane

2013-04-09 @ 10:17:09
URL: http://coloursforlife.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0