Kommentera här (0)
Första dagen på en ny vecka - Igen

Välkommen underbara måndag.

 

Vi är som vanligt i full gång i trädgården. Just nu är det inte så mycket jag kan göra så jag har gjort allt det där nödvändiga som också måste göras. Tvätta, Handla, (plocka rötter), gå ut med hunden, fixa fika och middagen till ikväll ska också lagas så småningom. Såklart så har jag också varit ute i trädgården. Fastnade med att rensa ogräs på vår lilla gräsplätt som vi har skapat.  

 

 

Undra hur länge ögonen ska hålla sig vakna idag. (viskning) Vi kröp till sängs redan klockan 21:00 igår. Det är hårt att vara husägare här ute minsann. Men kul är det.

 

 

Nä nu väntar grabbarna på fika så det är bäst jag går ner och slå på kaffet och dukar fram. 

 

Haj så länge :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0