Kommentera här (1)
Kreativa Janean

Någonstans djup inne i mig så finns kreativa Janean.....Tänk att inte ens hon har något tålamod. Tur att vissa fingerarbeten blir bra och inte bara ouppfyllda önskade projekt. Symaskinen kom fram och det gick superbra. Blev jättenöjd med mitt verk och inga tålamodsprövande hinder i mitt skapande. Fantastiskt. 
 
Det blev två kuddar som det var tänkt att dem skulle matcha min tygmyshörna. Blev jättenöjd och här kommer det att sys fler kuddfödral kan jag lova...Det är ju jätteroligt att skapa eget som ingen annan har!
 Nå bilder på detta :-)
 
(Syns dåligt men det är samma färg som tyget på väggen)
 
Så vad tycks? Inte illa för att vara första gången va? 

Kommentarer
carriewoman

riktigt snygga jane! favorit var såklart den helt blåa. :) <3

2013-04-13 @ 16:54:02
URL: http://roadsinmylife.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0