Kommentera här (0)
Lyckan sprider sig i hela kroppen

 
Tänk vad lite kan göra en så glad. Jag är överlycklig över att jag har varit inne hos optikern och beställt två nya glasögon + ett par solglasögon. Äntligen ska jag också kunna ha solglasögon och nu slipper jag titta avundsjukt på alla andra som bär solbrillor. Kanon!
 
Jag kom hem från ett arbetspass i går kväll och fick se dessa blommor som var till mig. Ja, jag var väldigt misstänksam och tänkte direkt att nu har han gjort något eller vill ha något. Men jag får tro på honom när han säger att dem var till mig bara för att. Wiiieee... jag älskar ju blommor och blev jätteglad.
 
Som grädde på moset så fick jag ett lovande samtal idag som handlar om min framtid. Nu jäklar ska här tas beslut... Nerverna ligger utanpå kroppen men jag håller på att spricka av lycka. Nu händer det grejer. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0