Kommentera här (0)
Positiv stress

 

 Hej på er…

 

Startade dagen med ett grymt träningspass. Tänk att det är vikter och stretch som behövs för att man ska bli tjugo (plus sex) år igen. Handelslistan skapades under tiden som jag tränade och jag tror att jag lyckades få med mig allt hem. Ska baka (Nyttig morotskaka) och bjuda på middag (Kyckling i ung) idag. Tänk att det ska vara så svårt att komma hem med allt när man handlar utan lista, och ändå envisas man med att inte skriva en lapp :-). Det är väl det som kallas mänskligt beteende.

 

 

När jag kör in på grusvägen här hemma möts jag av en väldigt lycklig husägare. Han sitter i grävaren som anlänt lite tidigare än vad det var sagt, och har varken hunnit med frukost eller sin dagliga nyhetsläsning på paddan.

 

Jag har fått i honom lite bullar så han har något i magen. Nu sitter jag här och bloggar med en kopp kaffe och lyssnar på när han är ute och leker för fullt. Det är riktigt roande att se en man som har fått en stor leksak i trädgården. Helt uppslukad med en joystick i var hand... Underbart!

 

Själv håller jag mig inomhus ett tag till. Tvättar och tänkte baka. Sen kan jag nog inte hålla mig längre och kommer väl komma på mig själv med att stå där ute och heja på när han gräver…. Hahaha.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0