Kommentera här (2)
Svettig och lerig upp till knäna men så himla grann i håret.

Jag räknar ner....Två envisa rör kvar som har fäst sitt hopp i alla rötter från björken och häcken som en gång snirklat fast dem med sina livsspröten. Men nu står dem ensamma och jag ska nog banne mig få loss dessa två också.
 
Min fredag är kommen med besked om att det är en bra dag idag. Det står vila på schemat resten av dagen, om det är möjligt. En utmattad Jane önskar en kopp kaffe och bokläsning. Bara mys. Men först ska jag besegra dessa två så jag kan checka av i listan.
 
 

Kommentarer
Matilda

Tack så jättemycket för din fina kommentar! :) Den gjorde mig glad!

Mina träningströjor har jag köpt på bl.a Gina tricot och New Yorker, men det är vanliga over-size-tröjor så dem kan man ju hitta lite var som helst :) annars har H&M väldigt härliga träningströjor i fina färger :)

Kram!

Svar: Jag MÅSTE köpa. Tack så mycket :-)
Jane

2013-04-12 @ 12:51:35
URL: http://hejbus.blogg.se/



Jeanette- Nyinflyttad i Radhus <3

Tack så hemskt mycket för din kommentar!! :)
kul att du gillade vårat kök.. mysigt och litet!
Jo, men visst blir man ivrig att man vill göra allt med en gång.. Vartr bor du?
Kram på dig, kul att du hittade mig!

Svar: Jag bor i Skåne? Skabersjö? Haha.. vart har ni hittat ert boende?
Jane

2013-04-12 @ 14:47:21
URL: http://thisisjeanette.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0