Kommentera här (0)
Upp och hoppa med trädgårdsarbete

 
Med tre plattor åt gången har jag nu förflyttat en hel pall med takplattor. Puhh vilket tråkigt jobb som jag gärna skulle betala något för att göra åt mig. När jag var klar med plattorna så skulle jag fortsätta med uppgifterna som ska checkas av på tavlan som måste göras innan grävmaskinen anländer, men var bara tvungen att där emellan snygga till den buske som tittade fram bakom plattorna, så nu är den redo för vår :-).  Svettig och med flåset uppe så fattade jag tag om en räfsa och fick stilat till det längs med häcken som vi kapat ner. 
 
Vad hungrig man blir när man håller på med fysiskt arbete. En kopp kaffe, ett ägg och tre knäckebröd har fått hänvisning ner till min mage. Jag skulle kunna äta mer för jag är alltid hungrig, fattar inte hur mycket man kan äta.
 
Nu ska jag pausa i allt arbete och bege mig till frisören och bli ompysslad i några timmar. Färg och klippning, UNDERBART!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0