Kommentera här (1)
Första dagen på jobb är lika med....

......Check!
 
Som sagt, min första arbetsdag på Ica är avklarad och jag lever. Det gick super och det snurrar PLU nummer i huvudet på mig nu! Så här i efterhand så kan jag säga att det var jätteroligt, jag trodde inget annat och det känns jättebra. Lite jobbigt att hålla reda på allt men det kommer med tiden. Idag har jag blivit upplärd i kassan och självscanning så ja, mycket information har flödat. Lååång dag på jobb idag och det är bara på det imorgon bitti klockan sex igen :-). Fisk och delikatess, dock inte en lika lång dag eftersom jag har lektioner jag ska gå på. 
 
 
För att hoppa till något helt annat.
Som många andra hundar och inte minst Boston Terriern så har Rossie sneda tänder och får fickor i tandköttet som samlar bakterier.  Efter två undersökningar på två olika kliniker så har vi nu bokat en tid för operation. Två till fyra tänder ryker. Vi är ute i god tid så vår lilla köttbit har inte ont och det känns ju skönt. Och nä, detta har jag inte hunnit med idag utan detta har min älskade underbaraste sambo fixat. Kört runt fram och tillbaka och ringt massa samtal, han har till och med löst allt med försäkringsbolaget, vilket vi inte trodde gällde och täckte detta fallet så det är underlättande. En stor blöt puss till honom!  Det var det! Nä nu ska jag hålla kväll.... Idol och Svenska Hollywoodfruar ska försöka hålla mina tittar öppna ikväll!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Beatrice

Kul att det går så bra^^ Energin sprudlar verkligen här på bloggen:)

2013-08-27 @ 23:09:18
URL: http://ebstli.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0