Kommentera här (0)
Fortplantning.

 

Helt förvirrad på dagarna som jag är kan jag säga att det är skönt med semester. Men visst längtar jag till nästa vecka då skolan börjar. Det ska bli superkul. Lite nervös men väldigt förväntansfull.

 

Till något helt ointressant för er kanske, men nu är det en period då alla fröer blåser runt och letar plats för sin uppväxt. Hela vår gräsmatta fick ett vitt fluffigt täcke av frön som landat. Det hjälpte inte att klippa gräset med uppsamlare, det kom nya frön direkt. 

Det jag vill komma till: Igår när jag öppnade kylskåpet så fick jag syn på tre frön som låg så fint på en hylla och skrattade åt mig.

 

Hur i sjutton har dem kommit in där? 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0