Kommentera här (1)
Förvirrad själ

 

Sju i morse flög denna brud upp ur sängen, som för tillfället vill namnge sig för "Överdrivet känslig" och vill börja gråta för minsta lilla motstridighet! Eftersom min hjärna försöker gå in i tankegångar hela tiden men kraschar varje gång och lägger ner så kände jag att det var lika bra att hoppa i kläder direkt och gå ut och gå. Skönt så tidigt på morgonen, tyst, lugnt, svalt och ensamt.

 

Rundan gav mig styrka och energi så jag hoppade i ”städtant-rollen” här hemma och städade hela huset, fick även putsat alla fönster. Dessa flugskitar alltså!! Nu känner jag mig hel. Dock känner jag mig fortfarande en aning rastlös så det är tur att min barndomskompis kommer ut en sväng idag för att se hur vi bor.

 

I väntan på henne så ska jag med en kopp kaffe gå ut i trädgården och leka med den fyrbenta. 

 

 


Kommentarer
Josephine Einarsson

Åh tack du! :)

2013-08-03 @ 15:22:12
URL: http://photomemorys.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0