Kommentera här (1)
Längtar

Ja nu längtar jag tills nästa vecka så all stress kan försvinna. Jag hinner inte med mig själv knappt och Ipren är min stöttepelare så jag kan ta mig igenom dagarna. Jag går från skolan till jobb och från jobbet till skolan, jag har lite som jag behöver plugga i tre ämnen men tyvärr har jag inte hunnit med något alls denna veckan.

Känner att det har blivit lite för mycket, är det inte ett tecken när jag går och lägger mig helt över speedad med ett hårt klappandes hjärta och knappt kan somna. Har även blivit helt stel i hela kroppen och körtlarna i armhålorna ömmar och är svullna.

Frågan är om beröm för min prestation överväger välmående!? Vem försöker jag lura?!


Kommentarer
Ina

Stackare, jag förstod att det skulle bli tufft för dig denna vecka. Sen är det ju inte lättare med en infektion i kroppen som jag tror du fått med tanke på din symtom! Råder dig att avboka helgens planer (förutom jobb om du orkar) och bara ta det lugnt tillsammans med din kära. Du behöver vila och varva ner!

2013-08-30 @ 11:30:14




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0