Kommentera här (5)
Plus och minus

Jaha.. mitt huvud går på högvarv och ångesten är och hälsar på. Eftersom jag inte kan komma på vad det är jag vill göra i framtiden så har jag kontaktat skolor för att få lite hjälp och rådgivning. Detta har resulterat i flera möten och mitt huvud känns ännu tyngre just nu.

 

Eftersom jag har en gymnasieutbildning så bör jag satsa på yrkeshögskola, så långt är vi överrens.  Jag har läst barn- och fritidsprogrammet men det är inget jag vill hålla på med.

 

För att komma fram till vad det är jag vill göra så har jag gjort min egna plus och minus lista. Den kan vara lite flummig för er att förstå men det viktigaste är att jag förstår vad jag menar.

 
Så många tummen upp och ändå inte nöjd! Ja det ligger såklart massa bakom övervägandet till att jag vill gå vidare i mitt liv. Jag vill utvecklas och hitta en ny glöd. Efter sex år känner jag bara att detta är min trygghet och av godtrohet måste vara kvar på samma ställe livet ut. Lönen och arbetstiderna, ja arbetsförhållandena spelar en ganska stor roll till trivsel och det är viktigt.
 
 
Läser du detta nu och tänker att denna stackaren bakom skrivande är allt bra snurrig, JA det är ungefär vad jag är. Men jag vet iallafall att jag vill något?! Har du tips och ideér.. Kom med dem... Hör ofta från många att det är bra att diskutera sådana här saker för att få inspiration och ideér :-)
 
Så fram med dem, tryck på kommentera här, skriv och dela med dig... :-)
 
 

Kommentarer
johanna

tack så mycket! Det är liksom meningen med dagens pepp :D

2013-02-15 @ 14:30:48
URL: http://befhy.blogg.se



sofie kropp

börja jobba på Statoil. service, kontors arbete, beställningar, inventeringen. bygga om butik. det bästa av allt. alla dagar är inte en ända dag lik någon annan. väldigt varierande. dag pass, kvällar och helger. bara ett tips

Svar: Hej Sofie. Det var inte igår.Allt bra med dig hoppas jag. Tack för tipset! Första magkänslan säger JA vad roligt... Men sen börjar tankarna...dessa tankar alltså! Vart jobbar du? Du är väl kvar på statoil antar jag :-) Och du trivs där vill jag minnas. Eftersom jag inte har någon aning om hur det funkar på ett sådant ställe så är min första tanke är att jag gärna skulle vilja prova på det. Jag är ledig Måndag, onsdag och fredag så jag har tre dagar i veckan som jag kan prova på :-) Varför inte liksom. Behöver jag någon särskild utbildning? / Kram
Jane

2013-02-15 @ 22:53:09



Sara Ekman

Hoppas du hittar något som passar dig :)

Svar: Ja det gör jag med!!! Men jag vet bara inte vad!? Jag har kört fast helt och huvudet går på högvarv HELA TIDEN....
Jane

2013-02-16 @ 17:17:08
URL: http://aamaziing.blogg.se/



Sarah

Tack:) det är ett hundskötare jobb:)

Svar: ÅHH GUD vad roligt.... Dem jobben växer inte på träd :-/ Jag vill också...
Jane

2013-02-16 @ 19:00:57
URL: http://www.nattstad.se/sarahceciliacollin



sofie kropp

Det är bara bra med mig. brukar glida förbi din sida här lite då och då. Jag är kvar på Statoil. storm trivs där. jobbet där är ganska lätt. kan hålla utkik efter om det finns något extra jobb ledigt. I Malmö skulle väl passa dig bäst? jag jobbar i lund eftersom jag bor här. De ända dom vill att du ska ha är service vana. och det har du väl från gymmet? hur många procent jobbar du där?

2013-02-17 @ 13:30:45




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0