Kommentera här (1)
Uppdatering.

Godkväll.

 

Jag har för första gången i mitt liv kommit iväg och fått en ansiktsbehandling. Det var helt underbart och jag kommer garanterat betala för en sådan behandling igen. Värt varenda krona.

 

Värt varenda en krona var även biljetten till Johan Glans när han gästade i Lund. Tänk er känslan av att få kramp i skrattmusklerna och ändå måste skratta på nytt flera gånger. Helt underbart!

 

Just nu är det en period i mitt liv då mycket snurrar i mitt huvud, mer än vanligt då alltså. Min framtid, val och beslut som jag nu står inför. Det är inte lätt och tyvärr så är det ingen som kommer och talar om för mig vad som är rätt och fel och att såhär får det bli. Nä alla dessa beslut kan bara tas av mig själv och andra kan bara rådslå. F*n vad svårt det ska vara.

 

Ikväll ska jag bara släppa alla tankar på måsten och viktiga beslut och sjunka in i en helt annan värld. Jag kryper ner med en bok och låter mig fångas av den!  Hoppas på att inte somna då den friska luften tagit mycket av mig kraft när jag tränade med den fyrbenta. Åhh, jag luktar fortfarande köttbulle om fingrarna…..! 

 

Gókväll....


Kommentarer
basebollivet.blogg.se

Kan inte kommentera inlägget ovan men HUR SÖT? Är lik min kompis hund, Bob.

Svar: Hej.. Hade råkat kryssa i att inga kommentarer tillåts.. Hon är min lilla fotomodell.. Jaså är Bob en Bostonterrier mån tro? :-)
Jane

2013-02-12 @ 06:10:06
URL: http://basebollivet.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0