Kommentera här (0)
Blir så glad

 

Får ofta höra att jag har en sådan blogg som ni gillar. Stilen och sättet som jag bloggar på.

 

Då undrar jag vad jag gör.. Haha! Jag skriver inte så ofantligt mycket alltid utan använder mig mer av bilder. Jag håller mig till verkligheten och antagligen är det ofta saker som kanske inte berör er men som ni känner igen er i.

 

När jag känner mig deppig så bloggar jag INTE. Vill alltid att mina inlägg ska vara så positiva som möjlig, så när jag själv går tillbaka så blir jag så glad och kommer ihåg känslorna.

 

Bloggen är ju i första hand för mig själv. Jag ÄLSKAR att titta tillbaka i mina gamla inlägg och läsa vad jag har tänkt på och hur min sinnesstämning har varit i olika perioder i mitt liv. Det hjälper mig. Är jag inte på topp och går in och läser gamla inlägg så brukar jag få en nytändning och blir inspirerad på nytt och smilet kommer och greppar tag om mig.

 

Den gör mig glad helt enkelt och jag hoppas att det smittar över.

 

I allt jag gör så har jag mänskligheten som backar upp mig. Det är jag med den, hemma i verkligeheten och bakom alla dessa html-koder och redigerade bilder i cybervärlden ;-).

 

Vad är det som gör att just DU gillar om min blogg? Vad har den, eller inte har som alla andra? Är det något som saknas?

 

Om du gillar min skrivning så följ gärna min blogg.

Follow on Bloglovin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0