Kommentera här (1)
Hårt arbete.

Ja himlar vad vi grävt.. Men nu är det inte mycket kvar. 

 

 Tyvärr så är jag så svag i min rygg, så den har tagit stryk av detta grävande. Det är så störigt för jag älskar att jobba hårt och få känna att jag gör något.

 

 När jag var nere och tränade imorse så fick jag justerat min rygg. Träna, träna, träna. Stretcha, stretcha, stretcha. Gräva, gräva, gräva  :-)

 

Jag är ju världens gladaste husägare. Jag älskar att ha så många alternativ till arbete när jag behöver pausa i mitt bokläsande.Terapiarbete på hög nivå.
 
 

Kommentarer
annsoh

Hejsan! hur var din helg :)?

Svar: Bra tack :-) Din också hoppas jag!
Jane

2013-01-07 @ 13:12:48
URL: http://annsoh.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0