Kommentera här (2)
Har aldrig fått så mycket beröm.

 

Blir nästan lite generad av allt beröm som från ingenstans väller över mig av arbetskamrater, chefer och kunder. Man vet inte vilken bra förare man har förrän piloten har lämnat flyget. Tänk om all denna uppskattning kunde vara synlig under alla år jag har jobbat där. Visst har jag fått mycket klapp på axeln så det säger jag inte, men nu är det väldigt påtagligt.

 

Hur ska Rehab klara sig utan dig? - fick jag höra senast idag. Vad ska jag svara på det? – Ni överlever!

 

Om jag har räknat rätt så är sista dagen idag som jag kommer sitta och arbeta med jobbets hemsida hemifrån. Jag gör det när det ska in nya foto på nya instruktörer, har bättre program på min egen dator och det är dessutom med min egen kamera som bilderna tas med. Det känns rätt okey att det inte ska göras mer och jag lägger gärna det åt sidan. Har lagt ner många timmar på den hemsidan, mer än dem kan ana! Så det ska bli superskönt att slippa det nu. Det enda jag har kvar är att lära upp någon annan som kan fixa med det sen.

 

 
 

 

 

Har skickat iväg min sista klädbeställning idag. Det känns lite mer för det är en arbetsuppgift som jag brinner för. Det finns inget bättre än att få skriva på budmannens lapp och stirra sönder kartongen som innehåller massor av plagg som jag ska få frossa i. Det är superkul att plocka upp allt och dubbelkolla så allt är med som står i följesedeln, galja, prismärka och sen skylta om i butiken. Åhhh, jag längtar tills kläderna kommer!!

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
sussie

Vad är det du ska göra nu? Plugga eller byta jobb? :)

Svar: Hej.Jag har kommit in i skolan och ska läsa ekonomi! På Nils Fredriksson. Ska du också gå där? Kram
Jane

2013-07-07 @ 01:11:12
URL: http://sussiis.blogg.se



Ulrika Björkman

Var med om precis samma sak när jag slutade på Beijer elektroniks , helt plötsligt vällde mail in om att alla företag behöver en Ulrika osv ... Man saknar inte kon vet du. Men sug åt dig och gläds åt ditt vägval, det e dax med nya utmaningar !! Men jag kommer sakna dig :) kramar i massor

2013-07-13 @ 10:48:58




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0