Kommentera här (1)
Lyckan sprudlar

 

Åhh jag är helt lyrisk. Gick här hemma och var så uttråkad och visste inte alls vad som skulle kunna roa mig! Då kom hjärtat på att jag kunde sticka ut och åka rullor, mycket bra ide. På med rullorna och in till Svedala, in om på jobb för att fylla på med vatten, sen ringde min barndomskompis så vi möttes upp och tog en sväng och snackade av oss, sen åkte jag hemåt igen.

 

Reagerade på kvaliteten på vägarna. Här ute på landet och på väg in till Svedala är vägarna helt fantastiska och underbara att åka rullor på, men inne i byn är det katastrof och det går knappt att ta sig fram där. Man får inget flow i åkningen och det är ju inte kul. Det här ska lätt göras om igen, OCH SNART!


Kommentarer
sussie

Aaaaahahaha du har så söta fötter Jane!!!!

2013-08-01 @ 02:29:12
URL: http://sussiis.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0