Kommentera här (1)
Poolhäng

 

Det blir nog lika hot idag igen. Underbart! Tur man har pool så man kan svalka av sig ;-). Den fyrbentas pool funkade utmärkt men jag hade skämts en aning om någon granne hade kommit och sett mig sitta där och plaska. Just för stunden när jag sitter där och skvätter ner mig känns det som en jättebra ide, men tror inte att det hade känts lika häftigt om någon kommit. Men man får inte vara dum, klart jag ska svalka av mig.

 

Måste bara bjuda på en frestande bild till er. Ser det inte skönt ut? Haha. Den bjuder jag på!

 
 
 
 
 

Kommentarer
Beatrice Rudberg

Haha, Rossie såg lite fundersam ut över vad du gjorde^^

Man tager vad man haver brukar man ju säga;)

2013-07-22 @ 17:05:35
URL: http://coloursforlife.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0