Kommentera här (0)
Promenad

 
 

Tjooo!!

Uppfattar du också att tiden bara rusar iväg?

 

Alltså jag hinner inte med. På ett vis kan jag tycka att det är skönt att dagarna går men samtidigt så vill jag njuta i nuet och låta sommaren (när nu den kommer?) fånga mig och bränna min bleka hud. Så till den tokstolle som trycker på snabbspolning beordrar jag att släppa kontrollbehovet.

 

Ser ni lamat i högra bilden? Den går i fårhagen och håller ordning på torpet. Inga vargar här inte! Inga få heller för den delen tänker ni, men jo det är där. Lamat har lagt sig uppe på en kulle och alla fåren är längre ner så dem syns inte på bilden. Jag traskade långt ut på en åker för att komma till hagen och väl framme upptäcker jag att bonden kommer körandes och då blev jag lite nervös. Så jag tog ett foto och gick väldigt fort där i från. Haha. Så det blev ingen tid för att hitta en bra vinkel så fåren kom med på bild inte!

 

Nu ska jag ta en dusch och sen håller jag tidig kväll.  Boken, den pälsklädda, tv och en påse popcorn ska få sällskapa och underhålla mig. Har varit väldigt trött denna vecka så jag tänkte vila upp min 26- åriga kropp. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0