Kommentera här (1)
Emotionell

Det har dröst in telefonsamtal och folk har trillat in på löpande band på jobb idag angående min tjänst som är ledig. Det har skapats en fin Cv-bunt här nu med många roliga brev. Det känns lite konstigt... Varför trampar ni på mitt revir och ge sjutton i MIN arbetsplats, den är min och det är ingen som kan ersätta den!!

Åhh, får påminna mig om att det faktiskt är jag som tagit beslutet att lämna och gå vidare. Det ska ju bli jätteroligt att gå i skolan. Tänker att det kanske är normalt att känna så här efter sex år på en arbetsplats.

Jag kommer förmodligen skratta åt detta inlägget om några månader men just nu känns det en aning vemodigt. En process antar jag....

Något uppiggande är att jag fick en fantastisk cykeltur hem med solen i ansiktet.


Kommentarer
Sofie kropp

förändringar har vi alla svårt för ibland. heja jane

2013-06-19 @ 22:09:37




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0