Kommentera här (1)
Weekend på Öland.

Det här med att springa runt fastklistrad med kameran kan jag väl inte påstå att jag har varit skyldig till dessa dagarna. Men det blev några bilder och några av dem ska ni såklart få se. Min mobil har också känt sig bortglömd och det har varit så skönt att få koppla bort allt. Det behöver vi alla och man gör det för sällan, alltså åka bort och bara få njuta och bara vara.
 
Vi är väldig tacksamma för denna underbart mysiga weekend, tack svärisar, ni är bäst! Er behåller vi!
 
 
Idag är en dag då det står GÖR INGENTING på schemat. Så det ska jag göra nu. Lite frukost och sen tar jag med mig kaffet och boken ut på trädäcket och där blir jag. 
 
Ha en underbart fantastisk och härlig dag :-)

Kommentarer
Ina

Det finns inget bättre än att göra ingenting tillsammans med dem man håller av mest. Det var en avkopplande och mysig lillsemester som vi måste göra en repris på - fast någon annanstans i Sverige...
Svärmamma

2013-06-07 @ 23:06:25




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0