Kommentera här (0)
Livet fortsätter....

Hej på er…

 

Tittar in här innan jag ska bege mig till det som ger mig mat på bordet, jobbet. Det är mycket på jobb nu så jag får snällt ställa upp när det behövs.Känner mig lite stressad över att våren är på ingång så med risk för sura miner så vågar jag skriva att jag är lite glad över bakslaget som väntas komma in. Vill ju vara ute och pyssla i trädgården men det hinns inte riktigt nu.  När jag inte jobbar så måste jag sitta med engelskan och pausar jag i det så vill jag ju hjälpa till med renoveringen.

 

En av uppgifterna i engelskan är att läsa en bok. Det älskar ju jag. Kommer gå som en dans och det ska bli mycket roligt. Jag har valt en bok som heter ”Big mouth & ugly girl” av Joyce Carol Oates. Har hört mycket gott om den.

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0