Kommentera här (0)
Äntligen REGN

 
Godmorgon. 
Vaknade väldigt tidigt av åskmuller och regndroppar som smattrade på fönsterbläcket, jag blev helt pirrig i kroppen. Åhh det är så mysigt och det luktar framförallt så gott med regn och åska. 
 
När jag var liten så blev jag jätterädd för blixtrar och muller. (Viskar) Jag sprang alltid ut i gummistövlar och satt mig i bilen halvt gråtandes. Idag tycker jag precis som min syster att det är jättemysigt. Jag har stor respekt för detta väderförhållande som är så kraftfullt men har lärt mig att se det på ett annat sätt. Jag kan varken stoppa  eller påverka det så varför inte njuta av det.
 
Jag hoppas att det kommer mer regn....Min trädgård behöver det. Det är så häftigt att se hur allt grönt har slagit ut. Tror inte att jag lagt märke till det på samma sätt när jag hade adress inne i en lägenhet med balkong. Det pirrar i hela kroppen och man blir överlyckligt av allt liv som börjar växa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0