Kommentera här (0)
En ny dag.

God morgon.

 

Mmm så gott det är med kaffe. Jag kan gå och bli hur sugen som helst på det. Har ni tänkt på att kaffe kan smaka så olika fastän att det är samma bönor. Vattnet är så olika, här hemma blir kaffet himla gott medan jag helst undviker det på jobb. Smaken på vattnet beror på var det kommer ifrån, vilken kvalité och hur det har behandlats innan du tappar upp det ur kranen. Ointressant egentligen men det är fakta….

 

Idag är en sådan dag då jag vill så mycket men vet inte vart jag ska börja. Jag har lite att göra men utöver det så vill jag ta den där rundan med den fyrbenta, träna, läsa, jobba i trädgården och framförallt umgås med min sambo som jobbat fem nätter i rad.  Han är så duktig.

 

Nä, här blir inget gjort.. Hopp och iväg.

 

Glöm inte leendet, det smittar av sig :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0