Kommentera här (0)
Försenad leverans?!

 

Sitter ute på trädäcket och myser. Lyssnar på fåglarna som kvittrar för mig.

 

Känslorna svajar.

 

Något som kan göra mig förbannad är försenad leverans på en order. Det är en vecka sen vi var inne och beställde 60 thujor och vi blev lovade till helgen. Ja, den helgen som har passerat. Jag har ringt flera dagar och fått till svar att ordern inte är klar. Ringde lite småförbannad idag igen och nu väntar jag på att de ska ringa upp.

 

 

Är det mitt tålamod som spökar? Av någon anledning så tänder jag till på alla fyra och jag blir jättefrustrerad. Hur svårt kan det vara att hålla reda på en order? Jag hoppas på ett samtal där de säger att vi är välkomna att komma in och hämta vår beställning IDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0