Kommentera här (0)
Fresch..

 

Underbart.....Jag startade min morgon med lite feberkänsla och ont i halsen. En Ipren fick visa mig vägen till soffan där jag mös ner mig med den fyrbenta, boken och en kopp kaffe. BOM, uppvaknandet av skräckläsandet tre timmar senare insåg jag att jag läst ut boken. Sista raderna var lästa och jag ville vända blad och fortsätta men texten var slut…. Jisses vilken spännande bok, Sankta psyko, det borde vara förbjudet att avsluta en bok såhär spännande. Med pulsen en aning förhöjd var jag redo att ta tag i dagen som är kommen.

 

 

Vet inte om det var bokens spänning som påverkade mig men jag har fått putsat fönster, planterat om några blommor och gett dom kärlek, tvättat filtar och sänglakan, dammat, dammsugit och moppat golvet. Efter det tog vi en kisserunda och fick plockat hem lite ny dekoration till köksön. Det är så trevligt med lite grönt i vas som är plockat ute från naturen.

 

 

Nu ska jag fixa med tvätten igen och gå ut och vattna lite där vi sått gräs. Ja, jag ska nog bara mysa och flumma runt här hemma. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0