Kommentera här (0)
Vad går du i?

 

Ja lyckligt lottad som man är så behöver vi inte gå barfota utan vi kan bära strumpor och skor på fötterna. Jag har en förmåga att köpa massa skor men sen använder jag inte dom. Har alltid känt mig bekvämast med Adidas eller någon annan sportsko, men varje gång jag ska ha nya så tänker jag att denna gång ska jag välja ut ett par kvinnligare och kanske lite snyggare. Jo men visst, jag köper dom och placerar dom i skostället. Där står dom och glänser och jag fortsätter mitt liv i mina gamla slitna sportskor.

 

Dessa skor som har fått äran att följa med mig hem idag är både bekväma och ser städade ut. Fruktansvärt snygga till uppvikta jeans :-D. Nu ska jag bara börja använda dom också.

 

Vad går du i för skor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0