Kommentera här (1)
Livet på en tagg...

 
 
Min gud vad tiden går fort... Jag vet inte hur det ser ut i er kalender men i min så är där bara två månader kvar av 2013 så nu måste nästa års kalender inhandlas. 
 
Det är så lätt att falla in i vardagen och glömma bort små trix för att göra vardagen lite lättare och roligare.

  • Så kom ihåg att le dig glad! Ett leende är väldigt smittsamt, det är helt gratis att ge bort och det är väldigt roligt att få ett tillbaka. Du blir glad av att le.
 
  • Beröm andra! Var generös med komplimanger och var inte rädd för att berömma andra. Den du berömmer bli glad och det får du tillbaka för du blir ju glad av att göra andra glada. Det är lätt, prova!

  • Muntra upp med musik! Ett bra sätt att muntra upp sig själv är att lyssna på musik som peppar dig. Musik som du bara känner att du inte kan sitta still till utan det rycker i benen hela tiden.

 

 

Nu ska jag med ett leende på läpparna gå in och duscha med släckta lampor för att sen torka min kropp genom att springa runt naken i huset till en väldigt bra låt :-)  Tokstolle, tänker ni. men så gör jag för att bryta rutiner och jag har kul. 

Kommentarer
Camilla

Tack för tipsen, känns som en liten påminnelse i vardagen :)

2013-11-06 @ 18:24:59
URL: http://camillas.forme.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0