Kommentera här (1)
Höstväder

Vilket mysigt väder att vakna till. Blåst och flertalet blad som fångas av vinden och lägger sig på gräset. Hösten närmar sig med stormsteg. Tända ljus till frukosten och halvpigga ögon som laddar inför skoldagen.

Idag är det bara fokus på skolan och det är skönt. Tänkte titta igenom juridiken lite innan jag sticker iväg så jag kan hänga med på lektionen.

Sammanfattat är att idag är en bra dag och jag tar emot den med öppen famn :). Hoppas ni också får en mysig höstdag.


Kommentarer
Beatrice

Regn som öser ner, blåser halvt storm, kyligt, löv som ändrar färg. Det är underbart med höst! Enda som saknas nu är en häst och långa, mysiga uteritter:)

Svar: Visst är det mysigt! Jag älskar denna årstiden. Jag gjorde det inte innan men då dåg jag inte charmen med den!
Jane

2013-09-02 @ 13:49:51
URL: http://ebstli.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0