Kommentera här (0)
Skogen

Så skönt att få komma ut i skogen. Det var ganska varmt och med denna fuktiga luften som det bjöds på idag så kändes det som att vara i ett varmare land. Tanken med dagens runda var att jag skulle baka om trekilometers rundan till sju, men bättre lycka nästa gång. Jag är så himla mesig i skogen och tror att det står massa busar och väntar in mig när jag kommer gåendes, det leder till att jag inte har tid att utforska och kolla på kartan utan jag bara spurtar på. Trams, vill busarna ta mig så gör dem nog det oavsett hur snabbt jag går eller hur än uppmärksam jag är. Kom på mig själv med att vända mig om hela tiden och kolla bakom mig...jag tappar ju hela charmen med att gå i skogen och njuta. 

Då kan ni tänka er när jag springer i skogen, och med musik i öronen dessutom. Hög puls (av rädsla, haha), snabba skor och ett ständigt tittade bakom mig!! Dumheter.

Men jag älskar skogen...... Oavsett alla osynliga busar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0