Kommentera här (1)
Början på min framtid....

 
 

JAAAAAAAAA, jag fick jobbet och från och med onsdag så är jag en Service Administrator på ett företag som heter Tunstall. Tunstall arbetar med trygghetsteknik och systemlösningar som underlättar och förbättrar vård och omsorg av äldre, funktionshindrade och kroniskt sjuka.

 

Nu i början så ska jag bekanta mig med affärssystemet Navision och ta hand om serviceorderfaktureringar. Det ska bli jätteroligt och jag upplever nuvarande personal som helt fantastisk. 

 

Åhh detta kommer bli så bra och ett stort plus är att det ligger bara tretton minuter hemifrån. Nära och bra. 

 

 


Kommentarer
Beatrice Rudberg

Stort grattis:D

2014-09-02 @ 11:05:40
URL: http://coloursforlife.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0