Kommentera här (1)
Fobi

Nu ska jag berätta för er om något som gått mig totalt över huvudet. SPINDLAR. Jag har aldrig gillat dom men nu har det blivit ett hinder för mig och ett handikapp i min vardag.

 

En spindel sittandes i sitt nät har jag inga problem med, ja en eller två rysningar framkallas men jag kan ju gå därifrån. Men överraskandes i sängen eller fåtöljen är inte så behagligt. Än värre som i morse när jag hällt upp vaniljyoghurt och skulle fylla på med müsli så ramlar en spindel ner i yoghurten från müslipaketet. 

 

Nu sitter jag här lite bekymrad och undrar om jag någonsin kommer få kontroll över detta. FY FAN vad äckliga dom där vidriga krypen är. 

 

Tips på alternativ till att bli av med detta beteende jag själv byggt upp mottages tacksamt!

 
 

Kommentarer
Jenny

aooooow... stackare, det positiva i detta är att nu måste du köpa fina burka som går att försluta för att hålla dem borta! Love jo

2014-08-12 @ 20:52:58




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0