Kommentera här (0)
Det kan bara bli bättre...

 
Har alltid haft en önskan om att inte ha källare.. men nu har vi det....tummen upp!! 
 
Lite påtvingat så är vi i full gång med att renovera källaren. På uppfarten står en container som vi imorgon ska börja fylla då vi ska gräva ur i vår framtida tvättstuga. Det regnar och regnar och idag upptäkte vi att vi verkligen behöver dränera om huset så offertförfrågan till att dränera om är ute på marknaden. Det skulle ju göras så varför inte snarast möjligt liksom....
 
I grävandet så upptäcktes det att avloppsröret var sönder (detaljerna kring detta tänker jag bespara er), men det är temporärt åtgärdat.
 
Allt detta startade en helt vanlig tvättdag då jag kom ner och upptäckte att vattnet inte rann ner i avloppet utan flöt ut på golvet. Så nu när jag tvättar så måste jag öppna upp avloppsröret och koppla in tvättmaskinen där, och under timmarna som tvättmaskinen körs så kan vi inte spola vatten i kranarna.
 
 
GOD JUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0