Kommentera här (1)
Återvinning av glasburkar

 

När jag väl går igång så snöar jag in totalt. Igår gick jag loss med sprayburken och improviserade på gamla glasburkar. Visst blev det fint?! Beroende på hur stort tålamod du har så är det helt upp till dig hur det ska se ut. Jag har både kort stubin och vill att det ska vara färdigt igår så jag gjorde det enkelt för mig.  

 

När man skapar egna saker så tycker jag att det är viktigt att set syns att man gjort det själv. Det ska inte vara perfekt och se ut som fabrikat. Så om man får lite för mycket spray eller det kommer utanför, vad gör det? Låt det vara och var nöjd med att det inte ser ut som alla andras.

 

 

 

Det du behöver är:

Glasburkar

 

Tejp

Sprayfärg

Tålamord & Fantasi

 
 
För mer personlighet så kan man skriva på burkarna, antingen på glaset eller uppe på locket. 
 
 

Kommentarer
Karro

Om man bara var så påhittig :D sjukt fint resultat!

Svar: Det går i vågor då kreativiteten flödar.
Jane

2014-02-16 @ 16:12:38
URL: http://peachpower.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0