Kommentera här (0)
Kuta VårRuset

Kanske borde jag öppna juridikboken och plugga inför provet som vi ska skriva på fredag men jag orkar helt enkelt inte. Känns som att jag har ganska bra koll och är bra förberedd så även detta prov ska nog gå vägen.
 
Den här rastlösa känslan hänger fortfarande kvar i kroppen så jag tog mig ut på en löptur och det var skönt. Under rutten kom jag dock på att jag förra veckan valde bort träningen eftersom jag känt mig lite krasslig så detta var inget jättebra beslut. Håller tummarna på att inget bryter ut.
 
Vi är några tjejer i klassen som bestämt att vi ska springa VårRuset. Har alltid tyckt att det verkar trevligt men aldrig tagit tag i det. Men nu jäklar.... och med underbart sällskap dessutom. Fantastiskt.
 
Har ni märkt att det är ljusare längre om dagarna?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0