Kommentera här (0)
Lättpåverkad.

Ibland är det kanon att vara lättpåverkad. Satt och tittade runt i massa bloggar som jag besöker varje dag och det var en tjej som skrev att hon precis varit ute och sprungit. Men OJ så sugen jag blev, vipps så var jag ombytt och redo för en löptur jag med! Idag är jag glad för gårdagens prestation för det kommer minsann inte bli något denna blöta dag eftersom det står regn på schemat.

 

Regnet faller ute och jag sitter här och bloggar, registrerar mig på videofyme, försöker tysta hundarna som är på bushumör, kokar ägg och förbereder en mysig frukost som hjärtat ska få efter en natts jobb. Klockan är ställd på 13:00 och då överraskas det med frukost till hockeyn. Ett måste är varm oboy, varje natt och tidig morgon förra OS så låg vi i sängen i vår lägenhet med varm oboy så den trenden följer vi här hemma. 

 

Åter till förberedelserna! 

(1-0 till mig, jag vann över hundarna och de gav upp kampen. Envisheten ligger hos mig och nu ligger de tyst och sover.)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0