Kommentera här (1)
Ökad puls....

 

Åhh lite nervös är jag allt. Nu väntar jag i princip bara på klockan så jag kan få komma iväg och skriva prov i skolan. Idag testas vi av i Företagsekonomi, bokföring och konteringar och lite sådana skojigheter. Så idag behövs bara penna, suddgummi, miniräknare och ett skarpt huvud..

 

Texten som jag skrivit upp på tavlan har jag tragglat in. Anar att den kommer komma på provet då läraren är helt stört kär i prisbasbelopp och sådana kluriga saker. Viktigt är även att ALLA företag måste upprätta årsbokslut som innefattar resultaträkning och balansräkning, men företag med omsättning som understigen 3 mille per år får upprätta ett förenklat bokslut. Haha jag kan inte detta, jag tjuvkikade i boken när jag skrev detta men det fastande kanske nu. 

 

Nä här kan jag inte sitta..... ska ut med hundarna och samla lite energi! Wish me luck!

 
 
 

Kommentarer
Marie

Lycka till! Sånt här jobbar jag med (innan jag blev mammaledig) och tycker det är roligt o blir sugen att gå på såna kurser. Vad läser du?

Svar: Jasså.. jag läser ett ekonomipaket. Som examinerad är jag Ekonomi och redovisningsassistent.
Jane

2014-02-28 @ 11:30:16
URL: http://velfian.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0