Kommentera här (2)
SÅLD

 

Ja nu är beslutet taget och soffan är såld och hämtad. Loppis-kuvertet har fyllts på rejält och det ska bli skoj skoj att åka in och shoppa bord och lite andra detaljer. 

 

Det som gör mest ont i mitt inredningshjärta är att vårt nuvarande soffbord är för stort och vi kan inte ha det. Sälj det tänker ni… aldrig i livet. Det får flytta upp en våning så länge så jag får vänja mig vid tanken av att inte titta på mitt fina pall-bord varje morgon.

 

Nu undrar ni säkert vad som är på gång här hemma men det tänker jag inte avslöja, inte riktigt än. Haha jag vet inte riktigt själv hur detta kommer bli. Kanske kaos och så fel. Jag behöver lite tid, väntar på en leverans och sen ska det shoppas en hel del till det.

 

Åter till konteringar. Åh glömde berätta att jag fick 22,5 poäng på juridikprovet. 22,5/ 30 vilket är 75 % och det får man väl vara nöjd med….. Nä nu ska jag ladda inför provet som kommer imorgon.

 

See ya soon


Kommentarer
Marie

Du har så jäkla fint hemma! Och jag har tagit efter dig, genom att lägga ut saker som bara ligger, på facebook. Så förhoppningsvis blir jag av med en hel del grejer, har även bokat ett loppisbord till nästa månad :)

Svar: Åh tack!
Ja men vad roligt. Det blir mer pengar än man tror :-)
Jane

2014-02-27 @ 08:50:03
URL: http://www.velfian.blogg.se



Marie

Förr hade jag slängt sakerna, men sakerna är värda en andra chans, och det verkar givande. Har blivit av med två saker (av väldigt mpnga saker) men det är ju en början! Och det jag inte blir av med nu, kanske jag blir av med sen... och som du säger - det är ju ändå pengar man inte skulle haft innan :)

Svar: Vad roligt att höra att jag inspirerat dig. Nu blev jag ännu mer taggad till att sälja mer. Har ju en hel källare full av saker som jag inte tagit upp på snart två år = kan lika bra säljas!
Jane

2014-02-28 @ 08:16:55
URL: http://www.velfian.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0